JEDYNE SPOTKANIE ZE ŚWIATOWĄ IKONĄ MODY DIANE VON FURSTENBERG
W PERFUMERII SEPHORA W CENTRUM HANDLOWYM ARKADIA
PREMIERA NOWEGO ZAPACHU „DIANE” DOSTĘPNEGO TYLKO W SEPHORA
Warszawa, 11 października 2011 r. – Dzisiaj, o godzinie 17.45, w perfumerii Sephora
w warszawskiej Arkadii odbędzie się polska premiera nowych perfum „Diane”, firmowanych przez światowej sławy projektantkę mody Diane von Furstenberg. Twórczyni zapachu, Diane von Furstenberg, która przybyła do Polski z okazji tego wydarzenia na zaproszenie Sephora, spotka się z dziennikarzami oraz wielbicielkami swych kreacji i zapachów podczas eventu zorganizowanego w perfumerii tej sieci w centrum handlowym Arkadia. Stworzona przez nią linia zapachowa dostępna będzie wyłącznie w sieci Sephora. Perfumy, z nutą głowy kwiatu frangipani oraz akcentem fiołków, stanowią ukoronowanie zmysłowego, kobiecego stylu.
„Zapach «Diane» jest efektem współpracy Diane von Furstenberg ze światowej sławy ekspertką specjalizującą się we wprowadzaniu nowych perfum na rynek, Chantal Roos, która posiada niezwykłą zdolność uchwytywania ducha największych projektantów mody i zamykania go
w ponadczasowych kompozycjach zapachowych. Perfumy «Diane» odzwierciedlają wizerunek swojej kreatorki: świetlisty, niepokojąco powabny, uwodzicielski, seksowny. Ten współczesny, elegancki zapach wzbudza w kobietach poczucie własnej siły” – powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.
Inspiracją dla stworzenia prawdziwie biżuteryjnego flakonu „Diane” była okazała bransoleta projektantki, tworząca przeplatające się, owalne kręgi. Sama linia zapachowa to jej ulubione kwiaty – fiołek i frangipani, wzbogacona akordami piżma, patchouli i mirry. Linia zapachowa dostępna jest w wariantach Eau de Toilette oraz Eau de Parfum o pojemnościach
50 i 100 mililitrów. Perfumy dostępne są wyłącznie w perfumerii Sephora.
Od 13 października 2011 r. rusza wspólna kampania telewizyjna marki DVF oraz Sephora promująca nowy zapach „Diane”.
Diane von Furstenberg – dziś ikona stylu – pojawiła się w świecie mody po raz pierwszy w latach 70. XX wieku, kiedy zaprojektowała i wprowadziła na rynek dżersejową sukienkę kopertową zainspirowaną krojem japońskiego kimona. Sukienka, prosta w kroju i szalenie nowoczesna, natychmiast stała się hitem i obiektem pożądania wśród rzeszy kobiet, a Diane nie mogła nadążyć z realizacją zamówień. Dwudziestoparoletnia wówczas projektantka stała się prawdziwą ikoną stylu, inspirującą artystów takich jak Andy Warhol, jednocześnie odnosząc spektakularny sukces komercyjny. Kultowa sukienka kopertowa pojawiła się w stałej części wystawy nowojorskiego muzeum The Metropolitan Museum of Art, jako odzwierciedlenie wpływu Diane na historię mody i sztuki. Dziś imperium mody DVF produkuje poza luksusowymi ubraniami również akcesoria – torebki, obuwie, szale, biżuterię. Sama Diane pozostaje uderzająco piękną, nowoczesną, zmysłową i niezwykle energiczną kobietą oraz odnoszącą kolejne sukcesy bizneswoman. Jej kreacje od dziesięcioleci noszą wielkie sławy tego świata, w tym Madonna, Michelle Obama, Uma Thurman, Kate Middleton oraz Gwyneth Paltrow.
Sephora to lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce. Firma powstała 40 lat temu we Francji, a od 12 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej
w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 000 perfumerii na świecie, w tym 84 perfumerie w Polsce.
W Polsce Sephora posiada około 50% udział w rynku perfumeryjnym, co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania ACNielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych
w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.
Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.
Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany
w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog „Make up
w wielkim mieście” dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy, jak je zastosować w praktyce.
To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie w 2011 roku przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło Jakość Obsługi oraz Laur Klienta. W ogólnopolskiej edycji plebiscytu Laur Klienta w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła I miejsce, uzyskując 48% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.
Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl