Wiadomości Branżowe

Wygrałeś? Walczysz? Wspierasz?

Wygrałeś? Walczysz? Wspierasz?
W dniach 9- 16 maja rusza kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Policzmy się”, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na problem nowotworów. Przez tydzień, każdy z nas ma szansę w prosty sposób okazać solidarność z osobami chorymi i udzielić im swojego wsparcia. Wystarczy wejść na stronę: www.policzmysie.pl i symbolicznie policzyć się z rakiem. Po raz czwarty kampanię wspiera Grupa Allegro. Akcji towarzyszyć będzie kampania promocyjna w mediach lokalnych i ogólnopolskich. W spocie radiowym i telewizyjnym zgodzili się wystąpić znani aktorzy, sportowcy, dziennikarze i piosenkarze: Jerzy Stuhr, Maryla Rodowicz, Wiktor Zborowski, Mariusz Czerkawski, Tatiana Okupnik, Przemysław Saleta, Weronika Książkiewicz, Patricia Kazadi, Maria Niklińska, Monika Pyrek, Magda Gessler, Agnieszka Szulim i Maciej Musiał.W „liczenie się” się z rakiem włączają się także kluby piłkarskiej Ekstraklasy. W czasie 26. kolejki spotkań przy stadionach w całej Polsce pojawią się mammobusy, w

Teaser

W dniach 9- 16 maja rusza kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Policzmy się”, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na problem nowotworów. Przez tydzień, każdy z nas ma szansę w prosty sposób okazać solidarność z osobami chorymi i udzielić im swojego wsparcia. Wystarczy wejść na stronę: www.policzmysie.pl i symbolicznie policzyć się z rakiem. Po raz czwarty kampanię wspiera Grupa Allegro. 

Akcji towarzyszyć będzie kampania promocyjna w mediach lokalnych i ogólnopolskich. W spocie radiowym i telewizyjnym zgodzili się wystąpić znani aktorzy, sportowcy, dziennikarze i piosenkarze: Jerzy Stuhr, Maryla Rodowicz, Wiktor Zborowski, Mariusz Czerkawski, Tatiana Okupnik, Przemysław Saleta, Weronika Książkiewicz, Patricia Kazadi, Maria Niklińska, Monika Pyrek, Magda Gessler, Agnieszka Szulim i Maciej Musiał.

W „liczenie się” się z rakiem włączają się także kluby piłkarskiej Ekstraklasy. W czasie 26. kolejki spotkań przy stadionach w całej Polsce pojawią się mammobusy, w których Panie będą mogły za darmo się zbadać. Wystarczy pokazać ważny bilet na mecz lub kartę kibica. Przed wszystkimi meczami rozgrywanymi od piątku do poniedziałku spikerzy stadionowi będą informować o akcji „Policzmy się” i zachęcać do wejścia na stronę www.policzmysie.pl. W promocję kampanii włączają się także stowarzyszenia kibiców.

Kampania „Policzmy się” organizowane jest po raz czwarty przez poznańską Fundację Ludzie dla Ludzi. Co roku kampanię wspiera Grupa Allegro. W dotychczasowych edycjach akcji policzyło się w sumie ponad 50 tysięcy osób. W tym bardzo wielu tych, którzy wygrali swoją walkę z nowotworem i poprzez swój przykład chcą pokazać, że rak to nie wyrok! Na stronie www.policzmysie.pl przez cały rok aktywnie działa społeczność ludzi, którzy wzajemnie się wspierają, wymieniają poradami i prowadzą swoje blogi. A raz w roku, w maju, następuje tytułowe „liczenie się” się z rakiem.

Wszystkie osoby, firmy i instytucje, które chcą wspomóc akcję, mogą pobrać darmowe bannery internetowe i opublikować je na swoich stronach www. Materiały do pobrania: http://policzmysie.pl/banery/

A to już wiesz?  Efekty kampanii M45+: rośnie świadomość nowotworów układu moczowo-płciowego w Polsce

< 241087" >

Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy