Stylowa galanteria z motywem znaku graficznego marki

Materiały prasowe, 25.11.2014 r.

Nowość w kolekcji OCHNIK!
Stylowa galanteria z motywem znaku graficznego marki

Do salonów OCHNIK w całej Polsce trafiła właśnie nowa linia galanterii nieskórzanej. Torebki, plecak, kosmetyczka i portfel – wszystkie 11 modeli zdobi motyw oparty na znaku graficznym marki.

Wiosną OCHNIK wprowadził do sprzedaży produkty opatrzone nowym symbolem graficznym nawiązującym do historii marki. – Nowe logo zostało bardzo przychylnie przyjęte przez Klientów. Chcąc je jeszcze bardziej upowszechnić, postanowiliśmy stworzyć z niego motyw zdobiący naszą nową linię galanteryjną – mówi Agata Zwolińska, główny projektant marki OCHNIK.

Produkty wchodzące w skład nowej linii zostały uszyte z wysokiej jakości tkaniny w srebrno-złotym kolorze. Matowe lub lakierowane wykończenia oraz złote detale podkreślają oryginalny styl i designerski charakter kolekcji. Torebki są lekkie i bardzo wygodne w użytkowaniu. Posiadają wiele funkcjonalnych kieszeni i szerokie paski z tłoczonym logotypem OCHNIK.

Kolekcja dostępna jest we wszystkich salonach regularnych oraz w sklepie internetowym (www.sklep.ochnik.com). Ceny już od 119,90 zł!

image001-001-2014-11-28 _ 17_13_36-85

image003-002-2014-11-28 _ 17_13_36-85

OCHNIK_kosmetyczka_TN-008_119,90_zl-003-2014-11-28 _ 17_13_36-85

OCHNIK_portfel_TN-009_149,90_zl-004-2014-11-28 _ 17_13_36-85

OCHNIK_TN-001_299,90_zl-005-2014-11-28 _ 17_13_36-85

OCHNIK_TN-002_299,90_zl-006-2014-11-28 _ 17_13_36-85

OCHNIK_TN-003_249,90_zl-007-2014-11-28 _ 17_13_36-85

OCHNIK_TN-004_299,90_zl-008-2014-11-28 _ 17_13_36-85

OCHNIK_TN-005_299,90_zl-009-2014-11-28 _ 17_13_36-85

OCHNIK_TN-006_259,90_zl-010-2014-11-28 _ 17_13_36-85

OCHNIK_TN-007_229,90_zl-011-2014-11-28 _ 17_13_36-85

OCHNIK_TN-010_249,90_zl-012-2014-11-28 _ 17_13_36-85

OCHNIK_TN-011_279,90_zl-013-2014-11-28 _ 17_13_36-85

Wilga_kolekcja_limitowana-014-2014-11-28 _ 17_13_36-85

***
OCHNIK to polska firma z 25-letnią tradycją posiadająca sieć 78 Salonów Firmowych zlokalizowanych
w najbardziej prestiżowych Centrach Handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu (www.sklep.ochnik.com) oraz Działu Sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym.
OCHNIK jest również cenionym pracodawcą. W badaniu „Najlepsze Miejsca Pracy 2014” realizowanym przez Instytut Great Place to Work® znalazł się w pierwszej dziesiątce laureatów, obok takich marek jak Microsoft Sp. z o. o., SC Johnson Sp. z o. o. czy SAS Institute Sp. z o.o.

Authors
Top