DESERT by QПШ ROBERT KUPISZ

Informacja prasowa
Warszawa, 8 czerwca 2017 r.

Kupisz i Gatta na pustyni – pokaz najnowszej kolekcji DESERT by QПШ ROBERT KUPISZ

7 czerwca 2017 r. industrialne wnętrza warszawskiej hali Soho Factory za sprawą pokazu Roberta Kupisza przeniosły widzów na pustynię, która była tematem przewodnim najnowszej kolekcji na lato 2018. Już po raz piąty partnerem projektanta i zarazem kolejnego niezwykłego wydarzenia była Gatta, która stworzyła skarpety i getry zaprojektowane przez samego artystę. Kolekcja DESERT utrzymana jest w pustynnych kolorach: piaskowych beżach i brązach przełamanych bielą, błękitem czy turkusem. Doskonałym uzupełnieniem stylizacji okazały się skarpety w ciepłych odcieniach oraz drapieżne getry w zwierzęcy wzór.

Niebanalne modele z charakterystycznym logiem projektanta mogliśmy podziwiać zarówno na sylwetkach modelek, jak i modeli. Gatta po raz kolejny udowodniła, że jej produkty mają wszechstronny charakter – są niezastąpione w codziennej stylizacji, ale równie nienagannie prezentują się na wybiegu. Kobieta kolekcji DESERT chodzi własnymi drogami, jest niezależna i tajemnicza.

Ceni sobie naturę i jest otwarta na świat – tak jak marka Gatta. Odzwierciedlenie tych wartości można odnaleźć w tegorocznej kolekcji Travel Impressions, która inspirowana jest podróżami i wyprawami w najpiękniejsze zakątki świata, a dedykowana jest pewnym siebie i odważnym paniom. W skład kolekcji wchodzi bielizna, rajstopy, odzież basic oraz zaprezentowane w Soho Factory kostiumy kąpielowe.

Produkty Gatta dostępne są w salonach firmowych w całym kraju oraz na stronie internetowej: www.gatta.pl
Dodatkowe informacje:
Gatta to polska marka, której właścicielem jest firma FERAX (właściciel także marki Wola) lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w ponad 130 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Produkty Gatta sprzedawane są na całym świecie.
Obecnie produkty marki Gatta to:
Rajstopy:
• Gatta Classic – szeroka kolekcja klasycznych modeli rajstop i pończoch;
• Gatta Trendy – sezonowe kolekcje rajstop, pończoch i skarpet; kolekcja bogata we wzory i różnorodne motywy zgodnie z obowiązującymi trendami;
• Gatta Funkcja – linia nowoczesnych rajstop o szczególnych właściwościach, które pełnią określone funkcje. Dzięki zastosowaniu specjalnych technologii w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem, podkreślają talię, podnoszą pośladki a także są idealne dla kobiet w ciąży;
Bielizna i odzież:
• Gatta Intimate – kolekcja ekskluzywnej bielizny gorseteryjnej, o wyrafinowanym wzornictwie, wprowadzającej unikalne funkcje, jak na przykład pierwszy na rynku biustonosz double push up;
• Gatta Bodywear basic – klasyczna kolekcja bielizny i odzieży stworzona przy użyciu najbardziej zaawansowanej bezszwowej technologii z delikatnych przędz o doskonałych właściwościach użytkowych przygotowana z myślą o doskonałym wyglądzie i dobrym samopoczuciu kobiet;
• Gatta Bodywer trendy – sezonowe kolekcje ubrań zaprojektowanych zgodnie z najmodniejszymi trendami;
• Gatta Active – odzież sportowa dla kobiet i mężczyzn o wyjątkowych właściwościach termicznych, adresowana do osób aktywnych fizycznie oraz bielizna męska.
Więcej informacji o firmie na www.gatta.pl

hastagi na stronie:

#anything

Authors
Top